vrijdag 30 mei 2014

Honkbal


Vorige week ben ik een voor mij nieuw gebied in geslagen in de fotografie, namelijk de honk- en softbalsport. Bij HSV Eagles in Schalkaar (Deventer) de wedstrijd van junioren tegen de Moorfielders bijgewoond. Is toch weer even wat anders dan fotograferen bij de Winter Triatlon Twente. Spullen uitgepakt en aan de slag gegaan. Me vooral gericht op wat plaatjes van de spelers en de acties. Ook wat gespeeld met verschillende scherpstelpunten op verschillende momenten waardoor bv niet de voorgrond scherp is maar juist een actie of iemand op de achtergrond. Deze wedstrijd was voor mij een soort try-out om te kijken hoe en wat bij het honk- en softbal. Bijgaand een aantal plaatjes van die dag en mijn eerste ervaring met deze sport. Binnenkort hoop ik nog een aantal wedstrijden te kunnen bezoeken en ook nog een clinic met het Nederlands Dames Softbal team.
Tot zover deze sportieve blog graag tot een volgende keer.

Met vriendelijke groeten,
Tom Smit


1 opmerking: